Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí – Bc. Vlasta Magrotová
Bc. Vlasta Magrotová
Diplomová práce
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Marketing communication as a tool for managing human social behavior
Anotace:
Abstrakt Hlavním cílem diplomové práce je zjistit podíl účasti marketingové komunikace v řízení společenských procesů a pokusit se zodpovědět otázku, zda je možné marketingovou komunikací řídit a ovlivňovat společenské chování lidí. V praktické části se pokusím ukázat na dvou rozborech, do jaké míry může mít sociální reklama společenský dopad a že ji lze chápat jako nástroj jisté formy ovlivňování …víceAbstract:
Abstract The principal aim of the diploma work is to state share of marketing communications in social process management and try to answer a question if it is possible to manage marketing communications and affect people's social behaviour. In practical part of the work I will try to illustrate using two example studies how social advertisement can affect the society and that it is possible to perceive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s4j9m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Vliv dlouhodobé nezaměstnanosti na psychiku a osobnost člověka
Kamila Češková