Kateřina Bláhová

Bachelor's thesis

Komparace nových televizních stanic na českém mediálním trhu

The Comparison of new TV stations at the Czech media market
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je porovnat tři vybrané televizní stanice -- TV Barrandov, Metropol TV a Prima COOL -- z hlediska jejich marketingové komunikace, upozornit na shodné prvky a odlišnosti. Dále pak zhodnotit tyto TV stanice prostřednictvím faktorů sledovanosti a obecného povědomí, vnímání a působení na diváky. Autorka se také zaměřuje na srovnání cílových skupin a na zaměření výše jmenovaných TV …viac
Abstract:
The aim of the Bachelor thesis is comparison of three TV stations -- TV Barrandov, Metropol TV and Prima COOL -- in terms of their marketing communications, to highlight similarities and differences. Furthermore, the evaluation factors of ratings and audience awareness, perception and interaction with the audience. The author also focuses on the comparison of target and focus groups appointed by these …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
  • Vedúci: Olga Horová
  • Oponent: Lenka Bečvářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29330