Komparace nových televizních stanic na českém mediálním trhu – Kateřina Bláhová
Kateřina Bláhová
Bachelor's thesis
Komparace nových televizních stanic na českém mediálním trhu
The Comparison of new TV stations at the Czech media market
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je porovnat tři vybrané televizní stanice -- TV Barrandov, Metropol TV a Prima COOL -- z hlediska jejich marketingové komunikace, upozornit na shodné prvky a odlišnosti. Dále pak zhodnotit tyto TV stanice prostřednictvím faktorů sledovanosti a obecného povědomí, vnímání a působení na diváky. Autorka se také zaměřuje na srovnání cílových skupin a na zaměření výše jmenovaných TV …viacAbstract:
The aim of the Bachelor thesis is comparison of three TV stations -- TV Barrandov, Metropol TV and Prima COOL -- in terms of their marketing communications, to highlight similarities and differences. Furthermore, the evaluation factors of ratings and audience awareness, perception and interaction with the audience. The author also focuses on the comparison of target and focus groups appointed by these …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29330
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
- Vedúci: Olga Horová
- Oponent: Lenka Bečvářová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29330
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingová komunikace televizního pořadu Autosalon
Jan Albrecht