Bc. Vendula HAVLOVÁ
Diplomová práce
Obraz ženy v reklamě
Portrait of Woman in Advertisement
Anotace:
Cílem této práce je popsat obraz ženy v reklamě. Na základě sociálního konstruktivismu je zde vykládána sociální konstrukce genderu a reklama jako odraz sociální reality. Reklama na jedné straně genderové stereotypy potvrzuje. Na druhé straně se přizpůsobuje změnám ve společnosti a reaguje na ně tzv. komodifikovaným feminismem, tj. přeměnou feministických hodnot do spotřebního zboží. Vybrané televizní …víceAbstract:
The aim of this work is to describe the portrait of woman in advertisement. On the basis of the social constructivism, the social construction of gender and the advertisment are expressed as a reflection of social reality. On one hand, the advertisment confirms gender stereotypes on, and on the other hand, the advertisment has adapted to the changes in society and it has reacted to them with Commodity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2010
Identifikátor:
90369
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Zahrádka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVLOVÁ, Vendula. Obraz ženy v reklamě. Olomouc, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 11. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie - Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální konstrukce reality podle Johna R. Searla
Zuzana ŠPLÍCHALOVÁ -
Konstrukce reality médií skrz zpravodajství na příkladu uprchlické krize.
Jakub TALA -
PROBLEMATIKA PORUCH PŘÍJMU POTRAVY OPTIKOU TEORIE SOCIÁLNÍ KONSTRUKCE REALITY: PŘÍČINY A KONSEKVENCE PORUCH PŘÍJMU POTRAVY VE VZTAHU K RODINNÉMU PROSTŘEDÍ
Silvie ROKOSOVÁ -
Sociální konstrukce sériového vraha v americké kinematografii na přelomu 20./21. století
Veronika LOHNICKÁ -
Sociální konstrukce úspěchu
Ondřej KOSINA -
Virtuální konstrukce sociální reality skrze online komunikaci a sociální sítě
Viktor Klouček -
Piráti v síti: sociální konstrukce pirátství v dokumentech protipirátských organizací
Jana Pokorná -
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková
Název
Vložil
Vloženo
Práva