Společenská odpovědnosti firmy a její vliv na firemní image – Bc. Karolina ŠRÁMKOVÁ
Bc. Karolina ŠRÁMKOVÁ
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnosti firmy a její vliv na firemní image
Corporate social responsibility and its influence on corporate image
Anotácia:
V bakalářské práci se věnuji koncepci společenské odpovědnosti firem (Corporate Social Responsibility {--} dále jen CSR) a jejímu vlivu na firemní image. První, teoretická část bakalářské práce představuje rozdíly mezi podnikatelskými subjekty, které praktikují odpovědné podnikání a těmi, které se k tomuto odpovědnému přístupu nepřipojily. Shrnuji historicky důležité momenty vývoje CSR, včetně evoluce …viacAbstract:
In my bachelor thesis I deal with the Corporate Social Responsibility (CSR) con-ception and its influence on corporate image. The first part of the first section introduces differences between businesses that practice CSR and those who never accepted CSR as part of their business. I summarize important dates in CSR history including evolution of theoretical attitudes. I describe functions of CSR in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10693
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠRÁMKOVÁ, Karolina. Společenská odpovědnosti firmy a její vliv na firemní image. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická