Analýza komunikační strategie sportovního klubu Rytíři Kladno – Monika Korychová
Monika Korychová
Bakalářská práce
Analýza komunikační strategie sportovního klubu Rytíři Kladno
Analysis of a communication strategy of the sport club Rytíři Kladno
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou komunikační strategie sportovního klubu Rytíři Kladno. Cílem práce je analyzovat marketingové aktivity pořádané klubem se zaměřením na komunikační strategii klubu a pomocí marketingového výzkumu zhodnotit úspěšnost používané komunikační strategie. Práce je rozdělena do pěti kapitol. V každé z kapitol je uveden nejprve teoretický úvod do tématu a následně jsou uvedeny praktické …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of a communication strategy of the sport club Rytíři Kladno. The aim of the thesis is to analyse marketing activities organised by the club. The main focus of the thesis is on the communication strategy of the club. The thesis is divided into five chapters. Each chapter starts with a theoretical introduction of the topic and is followed by a practical part describing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45197
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Andrea Kuthanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45197
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková