Lucie Pokorná
Bachelor's thesis
Rebranding autosalonů značky ŠKODA
Rebranding of dealerships ŠKODA
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza zavedení nové CI/CD strategie v souvislosti s rebrandingem autosalonů ŠKODA. V teoretickém východisku jsou vysvětleny základní pojmy a vztahy firemní identity a popsány nejdůležitější prvky, které jsou její součástí. V teoretické části je popsána nová CI/CD strategie společnosti ŠKODA AUTO, na kterou navazují kapitoly rebrandingu a nejčastější příčiny rebrandingu …moreAbstract:
The objective of this bachelor thesis is to analyse implementation of new CI/CD strategy in connection with rebranding of ŠKODA AUTO showrooms. Theoretical part of bachelor thesis is focused on explanation of basic concept and relationships of corporate identity and on description of basic elements which are part of it. In addition the theoretical part deals with description of new ŠKODA AUTO CI/CD …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jitka Šturmová, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Financial Management
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Veronika Zahradníková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses sczy41 sczy41/2
9/12/2015