Lucie Pokorná
Bachelor's thesis
Rebranding autosalonů značky ŠKODA
Rebranding of dealerships ŠKODA
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analýza zavedení nové CI/CD strategie v souvislosti s rebrandingem autosalonů ŠKODA. V teoretickém východisku jsou vysvětleny základní pojmy a vztahy firemní identity a popsány nejdůležitější prvky, které jsou její součástí. V teoretické části je popsána nová CI/CD strategie společnosti ŠKODA AUTO, na kterou navazují kapitoly rebrandingu a nejčastější příčiny rebrandingu …viacAbstract:
The objective of this bachelor thesis is to analyse implementation of new CI/CD strategy in connection with rebranding of ŠKODA AUTO showrooms. Theoretical part of bachelor thesis is focused on explanation of basic concept and relationships of corporate identity and on description of basic elements which are part of it. In addition the theoretical part deals with description of new ŠKODA AUTO CI/CD …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jitka Šturmová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Financial Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc
Názov
Vložil
Vložené
Práva