Moodle jako nástroj ve výuce německého jazyka – Jana HEŘMÁNKOVÁ
Jana HEŘMÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Moodle jako nástroj ve výuce německého jazyka
Moodle as a tool in German language teaching
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá novou formou vzdělávání e-learningem, konkrétně systémem Moodle. První teoretická část práce je věnována vysvětlení pojmu e-learning, jeho charakteristikou a rozdělením. V druhé praktické části se předložená práce zabývá vytvořením elektronického kurzu v systému Moodle. Kurz je určen pro žáky 2. stupně základní školy. V poslední empirické části se práce soustřeďuje na …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with a new form of e-learning the system of Moodle. Its first theoretical part is devoted to explaining the term of e-learning, its characteristics and division. The second part of the work deals with creating an electronic course in Moodle. The course is designed for students of secondary school. In the last empirical part of the work the evaluation of survey results is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zveřejnit od: 15. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Milan Klement, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEŘMÁNKOVÁ, Jana. Moodle jako nástroj ve výuce německého jazyka. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání a informační výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová
Název
Vložil
Vloženo
Práva