Bc. Jiří Gabriel

Master's thesis

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Abstract:
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní instituce. Návrh strategie je vypracován na základě analýz vnitřního a vnějšího okolí firmy. Výsledky těchto analýz doplněné o marketingový výzkum slouží jako podklad pro změnu stávající strategie a návrh nové marketingové strategie konkrétního podniku.
Abstract:
Diploma thesis is focused on marketing strategy of a particular institution. The proposal of the strategy is developed based on the analyzes of internal and external environment of the company. Results of these analyzes complemented by marketing research are the basis for changing the existing strategy and proposal a new marketing strategy of the specific institution.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2017
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Štěpán Bogdanič

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting