Podniková strategie stavební firmy Hotfol s.r.o. pro období 2022-2024 – Andrej Vildomec
Andrej Vildomec
Bachelor's thesis
Podniková strategie stavební firmy Hotfol s.r.o. pro období 2022-2024
Business strategy of the construction company Hotfol s.r.o. for the period 2022-20224
Abstract:
Podniková strategie pro stavební firmu Hotfol s.r.o. je zpracována v této bakalářské práci, která se člení na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny a odborně popsány metody, které se následně používají v praktické části. Ta se dělí na část analytickou a návrhovou. V analytické části jsou vytvořeny hodnoty podniku a je analyzováno a zkoumáno podnikatelské prostředí společnosti …moreAbstract:
The business strategy for the construction company Hotfol s.r.o. is elaborated in this bachelor thesis, divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part explains and professionally describes methods, which are then used in the practical part. It is divided into an analytical part and a design part. In the analytical part, the company's values are created and the company's business …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Francírek, Ph.D.
- Reader: Jiří Koleňák, Ph.D. MBA LL.M.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova