Podniková strategie stavební firmy Hotfol s.r.o. pro období 2022-2024 – Andrej Vildomec
Andrej Vildomec
Bakalářská práce
Podniková strategie stavební firmy Hotfol s.r.o. pro období 2022-2024
Business strategy of the construction company Hotfol s.r.o. for the period 2022-20224
Anotace:
Podniková strategie pro stavební firmu Hotfol s.r.o. je zpracována v této bakalářské práci, která se člení na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny a odborně popsány metody, které se následně používají v praktické části. Ta se dělí na část analytickou a návrhovou. V analytické části jsou vytvořeny hodnoty podniku a je analyzováno a zkoumáno podnikatelské prostředí společnosti …víceAbstract:
The business strategy for the construction company Hotfol s.r.o. is elaborated in this bachelor thesis, divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part explains and professionally describes methods, which are then used in the practical part. It is divided into an analytical part and a design part. In the analytical part, the company's values are created and the company's business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Francírek, Ph.D.
- Oponent: Jiří Koleňák, Ph.D. MBA LL.M.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova