Tereza Rachůnková

Bachelor's thesis

Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole

Specific teaching approach towards children with impaired communication ability in a kindergarten
Abstract:
Bakalářské práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se specifickým přístupem učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole. Teoretická část práce popisuje výskyt nejčastějších typů narušené komunikační schopnosti v mateřské škole, učitele mateřské školy a jeho přístup k dětem a integraci dětí s narušenou komunikační schopností do mateřské školy. V praktické části je hlavním …more
Abstract:
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character and deals with the specific approach of the teacher to children with impaired communication skills in kindergarten. The theoretical part of the thesis describes the occurrence of the most common types of impaired communication skills in kindergarten, kindergarten teachers and their approach to children and the integration of children with impaired …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Iva Žáková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Rachůnková, Tereza. Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe