Nástroje, multimédia a možnosti vizuální komunikace v moderním managementu – Miloslav Houdek, DiS.
Miloslav Houdek, DiS.
Bachelor's thesis
Nástroje, multimédia a možnosti vizuální komunikace v moderním managementu
Tools, multimedia and possibilities of the visual communication in modern management
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech vizuální komunikace v moderním managementu. O volbě vhodného nástroje a média s ohledem na sociální, respektive profesní skupiny ve firmách. V úvodu práce jsou popsány formy komunikace. Představíme si vizuální komunikaci a její přednosti. Část práce je věnována předávání informací různým sociálním skupinám a reagování příjemců na prezentované sdělení. V …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with possibilities of the visual communication in the field of the modern management. It handles the choice of the appropriate instrument and medium with regard to the social or respectively professional groups within the companies. The introductory part contains a description of different forms of communication. We will present the visual communication and its advantages …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 9. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/v5c9f/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
- Reader: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOUDEK, Miloslav. \textit{Nástroje, multimédia a možnosti vizuální komunikace v moderním managementu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2009. Available from: https://theses.cz/id/sf6vge/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka