Nástroje, multimédia a možnosti vizuální komunikace v moderním managementu – Miloslav Houdek, DiS.
Miloslav Houdek, DiS.
Bakalářská práce
Nástroje, multimédia a možnosti vizuální komunikace v moderním managementu
Tools, multimedia and possibilities of the visual communication in modern management
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech vizuální komunikace v moderním managementu. O volbě vhodného nástroje a média s ohledem na sociální, respektive profesní skupiny ve firmách. V úvodu práce jsou popsány formy komunikace. Představíme si vizuální komunikaci a její přednosti. Část práce je věnována předávání informací různým sociálním skupinám a reagování příjemců na prezentované sdělení. V …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with possibilities of the visual communication in the field of the modern management. It handles the choice of the appropriate instrument and medium with regard to the social or respectively professional groups within the companies. The introductory part contains a description of different forms of communication. We will present the visual communication and its advantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/v5c9f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
- Oponent: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka