Thu Thuy Doanová
Bachelor's thesis
Strategická analýza
Strategic analysis
Abstract:
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím strategické analýzy společnosti Broker Trust, a.s. zjistit příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky podniku a na jejich základě formulovat strategická doporučení. Teoretická část vymezuje problematiku strategického řízení, popisuje metody a nástroje strategické analýzy, které jsou následně aplikované v praktické části na vybraný podnik. Strategická analýza …moreAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to identify opportunities, threats, strengths and weaknesses using the strategic analysis of Broker Trust, a.s. in order to form possible strategic recommendations. The theoretical part defines the issues of the strategic management, outlining methods and tools of the strategic analysis, which are then applied in the practical part. The strategic analysis is composed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79962
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2020
- Supervisor: Josef Krause
- Reader: Markéta Kubíčková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79962
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
LYFT company’s business expansion to Central Europe
Subhan Hashimov