Thu Thuy Doanová
Bakalářská práce
Strategická analýza
Strategic analysis
Anotace:
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím strategické analýzy společnosti Broker Trust, a.s. zjistit příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky podniku a na jejich základě formulovat strategická doporučení. Teoretická část vymezuje problematiku strategického řízení, popisuje metody a nástroje strategické analýzy, které jsou následně aplikované v praktické části na vybraný podnik. Strategická analýza …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to identify opportunities, threats, strengths and weaknesses using the strategic analysis of Broker Trust, a.s. in order to form possible strategic recommendations. The theoretical part defines the issues of the strategic management, outlining methods and tools of the strategic analysis, which are then applied in the practical part. The strategic analysis is composed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79962
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
- Vedoucí: Josef Krause
- Oponent: Markéta Kubíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79962
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova