Výuka politologie na gymnáziu – Bc. Barbora FIALKOVÁ
Bc. Barbora FIALKOVÁ
Diplomová práce
Výuka politologie na gymnáziu
Teaching political science at the high school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na výuku politologie na gymnáziu. V teoretické části se věnuji významu výuky politologie a jejímu zařazení v kurikulárních dokumentech. Definuji cíle výuky politologie a možnosti jejich naplnění. Zejména se věnuji programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení a jeho využití při výuce politologie. V metodické části práce definuji vybrané metody programu Čtením a psaním ke …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on politology education in grammar schools. In the theoretical part, I examine the importance of politology education and its place in the curricular documents. I define goals of politology education and options for their fulfillment. I particularly elaborate on the Reading and Writing for Critical Thinking program and its usage in politology education. In the methodical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Slavoj Tomeček
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FIALKOVÁ, Barbora. Výuka politologie na gymnáziu. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství historie pro SŠ - Učitelství základů společenských věd pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Vztah žáků prvních ročníků středních škol v Přerově ke kritickému myšlení a hodnocení informačních zdrojů
Petr KONEČNÝ