Analýza marketingových komunikací a image společnosti Ferrino na českém trhu – Jiří Cichý
Jiří Cichý
Diplomová práce
Analýza marketingových komunikací a image společnosti Ferrino na českém trhu
Analysis of the marketing communications and image of Ferrino company on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou image značky výrobce outdoorového vybavení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu: značka, firemní identita, image značky marketingové a komerční komunikace a v neposlední řadě marketingový mix. Praktická část se zabývá analýzou současné image společnosti Ferrino na českém trhu z pohledu stávajících zákazníků. Kromě analýzy image značky …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the brand image analysis of outdoor equipment manufacturer. Theoretical part offers explanation of marketing fundamental terms: brand, corporate identity, brand image, marketing & commercial communications and marketing mix. Practical part deals with the analysis of Ferrino's current brand image on the Czech market from the perspective of its prevailing customers. Besides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69768
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Pavla Nýdrle
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69768
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň