Jiří Cichý

Diplomová práce

Analýza marketingových komunikací a image společnosti Ferrino na českém trhu

Analysis of the marketing communications and image of Ferrino company on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou image značky výrobce outdoorového vybavení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu: značka, firemní identita, image značky marketingové a komerční komunikace a v neposlední řadě marketingový mix. Praktická část se zabývá analýzou současné image společnosti Ferrino na českém trhu z pohledu stávajících zákazníků. Kromě analýzy image značky …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the brand image analysis of outdoor equipment manufacturer. Theoretical part offers explanation of marketing fundamental terms: brand, corporate identity, brand image, marketing & commercial communications and marketing mix. Practical part deals with the analysis of Ferrino's current brand image on the Czech market from the perspective of its prevailing customers. Besides …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Pavla Nýdrle

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69768