Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci – Ing. Jana Kňažko
Ing. Jana Kňažko
Bakalářská práce
Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci
Use of Product placement in integrated marketing communications
Anotace:
Cílem této bakalářké práce je seznámit čtenáře s definicí product placementu a jeho náležitostmi. V první kapitole je definován marketing a jeho základní pojmy a nástroje marketingové komunikace. V druhé kapitole jsou popsány druhy marketingové komunikace. Třetí kapitola popisuje product placement, jeho historii, legislativní předpisy v ČR a EU, ocenění v ČR a USA či případnou penalizaci při nedodržení …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to acquaint the reader with the definition of product placement and its appurtenances. The first chapter is defined marketing and its basic concepts and tools of marketing communication. The second section describes the types of marketing communications. The third chapter describes the product placement, its history, legislation in the Czech Republic and the EU, appreciation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ngr4k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: prof. MgA. Jiří Svoboda
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement v současném televizním seriálu
Kryštof Kolesa -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Cesta product placement na televizní obrazovku
Alžběta Bláhová -
Product placement v českém prostředí
Filip Řepa -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
"Product Placement" a "Branded entertainment" v komunikačním mixu
Pavel Zingl