Ing. Jana Kňažko

Bakalářská práce

Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci

Use of Product placement in integrated marketing communications
Anotace:
Cílem této bakalářké práce je seznámit čtenáře s definicí product placementu a jeho náležitostmi. V první kapitole je definován marketing a jeho základní pojmy a nástroje marketingové komunikace. V druhé kapitole jsou popsány druhy marketingové komunikace. Třetí kapitola popisuje product placement, jeho historii, legislativní předpisy v ČR a EU, ocenění v ČR a USA či případnou penalizaci při nedodržení …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to acquaint the reader with the definition of product placement and its appurtenances. The first chapter is defined marketing and its basic concepts and tools of marketing communication. The second section describes the types of marketing communications. The third chapter describes the product placement, its history, legislation in the Czech Republic and the EU, appreciation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. MgA. Jiří Svoboda
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace