Bc. Martina Ryšavá

Diplomová práce

Návrh komunikační kampaně pro Obuv Comfort

Proposal of Communication Campaign for Obuv Comfort
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro Obuv Comfort. Teo-retická část pokrývá související témata, jakými jsou obuv, momentální situace na českém obuvnickém trhu, spotřebitelské chování, specifika žen - spotřebitelek, výzkumem. Na konci je popsána cílová skupina a metodologie. Praktická část se skládá ze SWOT analý-zy, interpretací data vyplývajících z individuálních rozhovorů …více
Abstract:
This master's thesis presents a communication campaign proposal for Obuv Comfort. The theoretical portion covers related subjects such as shoes, the current state of the Czech shoe industry and shoe market, consumer behaviour, consumer behaviour of women and research. The practical portion includes a SWOT analysis, data interpretation from que-stionnaires and individual interviews. The collected data …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ryšavá, Martina. Návrh komunikační kampaně pro Obuv Comfort. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace