Možnosti využití nástrojů internetového marketingu pro firmu Gesto Computers – Dominika Korenčíková
Dominika Korenčíková
Bakalářská práce
Možnosti využití nástrojů internetového marketingu pro firmu Gesto Computers
Potentialities of Online Marketing Tools for Gesto Computers
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje zavedení nástrojů online marketingu v rodinné firmě. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. První část je zaměřena na seznámení s online prostředím a jednotlivými typy nástrojů marketingu na internetu. V praktické části je nejdříve představena vybraná firma. Následně jsou analyzovány dosavadní marketingové aktivity. Na základě jejich zhodnocení jsou navržena …víceAbstract:
This thesis is focused on implementation of Online Marketing Tools to family-based company. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical one. The first describes an Online Environment and particular Online Marketing Tools. The second part starts with an introduction of the company. The part continues with an analysis of present Marketing Tools and finishes with their evaluation. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79873
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Petr Vojáček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79873
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost nástrojů internetového marketingu
David Mynář -
Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu
Anna Králová -
Analýza nástrojů internetového marketingu v konkrétním elektronickém obchodě
Magdaléna Rychtová -
Využití internetového marketingu v oblasti služeb
Jakub Kalivoda -
Hodnocení účinnosti marketingových nástrojů na internetu společnosti Keramika Soukup, a.s.
Veronika SIGMONDOVÁ -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Effectiveness of Digital Marketing on the Buying Decision Process of University Students Dhaka City in Bangladesh
Asma Siddika -
Effectiveness of Word of Mouth
Md Shamim Islam