Využití internetového marketingu v oblasti služeb – Bc. Jakub Kalivoda
Bc. Jakub Kalivoda
Diplomová práce
Využití internetového marketingu v oblasti služeb
The impact of E-marketing use on small business enterprises
Anotace:
Předložená závěrečná práce představuje koncept internetového marketingu řízeného datovou analýzou, označovaný jako výkonnostní marketing. Na příkladu dvou případových studií byla prokázána účinnost popsaných metod. V prvním případě došlo vlivem navrhovaného řešení k zvýšení příjmů o 51 % a v druhém o více než 200 %. Klíčovými aspekty práce byla tvorba webových stránek, které podněcují ke koupi služby …víceAbstract:
The final thesis introduces the concept of Internet marketing driven by data analysis, known as performance marketing. On the example of two case studies was demonstrated the efficacy of the methods described. In the first case occurred due to the proposed solution to increase revenue by 51% and in the second by more than 200%. The key aspects of the creation of websites, which incentivize purchases …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3653
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Hana Rohrová
- Oponent: Ing. Pavel Čech, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Optimalizace marketingových činností v podniku
Robert Kaněra
Název
Vložil
Vloženo
Práva