Assessment of pupils with SLD in foreign language classes – Mgr. Lucie Havlišová
Mgr. Lucie Havlišová
Bakalářská práce
Assessment of pupils with SLD in foreign language classes
Assessment of pupils with SLD in foreign language classes
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na metody hodnocení žáků se SPU, zejména s dyslexií a dysgrafií, které jsou také nejčastější druhy poruch učení vyskytující se na základních školách. Hlavní cíl práce je shrnutí doporučení a technik pro hodnocení žáků se SPU na základních školách, v hodinách výuky cizího jazyka. Teoretická část zahrnuje popis zmíněných poruch učení a přehled navrhovaných technik v …víceAbstract:
This thesis focuses on the evaluative methods for children with SLD, particularly dyslexia and dysgraphia, which are the most common types of learning disabilities in elementary schools. The main aim of the work is to summarize assessment recommendations and techniques for children with SLD in primary schools, especially in foreign language teaching. The Theoretical part includes a description of these …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/usnx2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2010
- Vedoucí: Dr. Rita Chalmers Collins
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová