CSR – nezbytná součást Corporate Identity – Bc. Kristýna Zbrojková
Bc. Kristýna Zbrojková
Diplomová práce
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
CSR as an essential part of Corporate Identity
Anotace:
Ústředním cílem této práce je poskytnutí pomoci firmám, aby překonaly bariéry úspěšného fungování konceptu společenské odpovědnosti firem (CSR) a zároveň získaly návod, jak efektivně koncept CSR zavést. V teoreticko-metodologické části je kromě přínosů CSR pro firmy definován také současný stav konceptu CSR v České republice i některá doporučení, která vedou k rozšíření konceptu CSR. V praktické části …víceAbstract:
The key objective of this thesis is to help companies overcome the obstacles to successful functioning of the concept of Corporate Social Responsibility. It also aims at providing guidelines on how to effectively implement the CSR concept. The theoretical and methodological section deals with the benefits of CSR for companies and provides a definition of the current status of the CSR concept in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vu5mo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická