Bc. Tomáš Kopáček

Bachelor's thesis

Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace

Guerrilla as a part of a marketing communication
Abstract:
Práce pojednává o problematice guerillového marketingu, který svojí netradiční formou umožňuje zaujetí velkého množství osob a může tak být výrazně ekonomicky efektivní. Teoretická část analyzuje dostupné prameny odborné literatury a přibližuje jednotlivé nástroje a typy guerilla marketingu. V praktické části se práce zabývá analýzou reálných dat z příspěvků na sociální síti Facebook z guerillových …more
Abstract:
The thesis discusses the matter of guerilla marketing which enables captivating a large amount of people because of its unconventional form and thus can be distinctively more economically efficient. The theoretical part anlyses available literature sources and explains the tools and types of guerilla marketing. The practical part resolves around the analysis of real data from posts from guerilla marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019
  • Supervisor: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní