Public Relations k vybranému produktu společnosti AMF REECE - případová studie – Bc. Denisa Florusová
Bc. Denisa Florusová
Bachelor's thesis
Public Relations k vybranému produktu společnosti AMF REECE - případová studie
Public Relations for selected product of the company AMF REECE - case study
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o problematice Public Relations. V teoretické části se zabýváme základními kroky procesu uvedení výrobku na trh. Rozebíráme vhodnost různých médií a charakterizujeme metodu SOSTAC. Praktická část rozpracovává případovou studii o průmyslovém dírkovacím šicím stroji S-311, produktu firmy AMF Reece. Na konkrétním příkladu jsou uvedena doporučení na zlepšení následujících kampaní …moreAbstract:
This paper deals with the issue of public relations. The theoretical part focuses on the basic steps of the product launch process. It analyzes the suitability of different media and outlines the SOSTAC method. The practical part features a case study on an industrial eyelet buttonhole machine S-311, a product of AMF Reece. Recommendations are given to improve future campaigns on specific examples …moreKeywords
Nástroj marketingová komunikace marketingový mix public relations zákazník média odborná veřejnost podnik adresáti cíle šicí stroj produkt oděvní průmysl služby distribuce trh konfekční stroj dírkovací stroj konkurence letáky plakáty konkurenční produkty Implenent marketing communication marketing mix customer expertly public company addressees goals sawing maschine product garment industry servises distribution market rag maschine buttonholer sawing maschine competition newsletters plaibills of competition products
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qrext/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FLORUSOVÁ, Denisa. \textit{Public Relations k vybranému produktu společnosti AMF REECE - případová studie}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/si9gby/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn