Public Relations k vybranému produktu společnosti AMF REECE - případová studie – Bc. Denisa Florusová
Bc. Denisa Florusová
Bakalářská práce
Public Relations k vybranému produktu společnosti AMF REECE - případová studie
Public Relations for selected product of the company AMF REECE - case study
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice Public Relations. V teoretické části se zabýváme základními kroky procesu uvedení výrobku na trh. Rozebíráme vhodnost různých médií a charakterizujeme metodu SOSTAC. Praktická část rozpracovává případovou studii o průmyslovém dírkovacím šicím stroji S-311, produktu firmy AMF Reece. Na konkrétním příkladu jsou uvedena doporučení na zlepšení následujících kampaní …víceAbstract:
This paper deals with the issue of public relations. The theoretical part focuses on the basic steps of the product launch process. It analyzes the suitability of different media and outlines the SOSTAC method. The practical part features a case study on an industrial eyelet buttonhole machine S-311, a product of AMF Reece. Recommendations are given to improve future campaigns on specific examples …víceKlíčová slova
Nástroj marketingová komunikace marketingový mix public relations zákazník média odborná veřejnost podnik adresáti cíle šicí stroj produkt oděvní průmysl služby distribuce trh konfekční stroj dírkovací stroj konkurence letáky plakáty konkurenční produkty Implenent marketing communication marketing mix customer expertly public company addressees goals sawing maschine product garment industry servises distribution market rag maschine buttonholer sawing maschine competition newsletters plaibills of competition products
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qrext/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn