Analýza marketingových činností ve společnosti Winpro sro – Petra Husičková
Petra Husičková
Bakalářská práce
Analýza marketingových činností ve společnosti Winpro sro
Analysis of marketing activities in the Winpro company sro
Anotace:
Cílem této práce je zmapovat marketingové aktivity ve společnosti Winpro s.r.o. od jejího založení až po současnost, včetně návrhů na jejich zlepšení. Práce je rozdělena do tří hlavních částí: teoretická, analytická, a návrhová. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, z kterých potom vychází také analytická a návrhová část. Stěžejní je poslední část, ve které jsou uvedeny konkrétní návrhy …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to map marketing activities in the Winpro company s.r.o. from its beginning up to now, including proposals for improvement of the company´s current situation. This thesis is divided into three main parts: a theoretical, an analytical and a commendatory part. There is a description of basic terms in the first part which is also a base for the analytical and commendatory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
- Vedoucí: Romana Lešingrová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková