Petra Husičková

Bakalářská práce

Analýza marketingových činností ve společnosti Winpro sro

Analysis of marketing activities in the Winpro company sro
Anotace:
Cílem této práce je zmapovat marketingové aktivity ve společnosti Winpro s.r.o. od jejího založení až po současnost, včetně návrhů na jejich zlepšení. Práce je rozdělena do tří hlavních částí: teoretická, analytická, a návrhová. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, z kterých potom vychází také analytická a návrhová část. Stěžejní je poslední část, ve které jsou uvedeny konkrétní návrhy …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to map marketing activities in the Winpro company s.r.o. from its beginning up to now, including proposals for improvement of the company´s current situation. This thesis is divided into three main parts: a theoretical, an analytical and a commendatory part. There is a description of basic terms in the first part which is also a base for the analytical and commendatory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
  • Vedoucí: Romana Lešingrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.