Návrh komunikační strategie pro generace Y a Z na trhu práce – Soňa Kapusňáková
Soňa Kapusňáková
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie pro generace Y a Z na trhu práce
Communication Strategy Design for Generations Y and Z on the Labor Market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační strategie pro generaci Y a Z na trhu práce. Cílem práce je na základě dotazování navrhnout vhodnou metodiku pro Kariérní centrum VŠB – Technické univerzity Ostrava, jak komunikovat s generací Y a Z mezi studenty. V práci byla zvolena metoda online dotazování. Mezi respondenty byli zastoupeni studenti všech fakult Vysoké školy Báňské – Technické univerzity …víceAbstract:
The Diploma Thesis deals with Communication Strategy Design for Generations Y and Z on the Labor Market. The aim of the thesis is to propose a suitable methology for the Career Center of the VSB – Technical University of Ostrava how to communicate with Generation Y and Z among students by means of the Internet polling. The method of online questioning was chosen in the thesis. The respondents included …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143279
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2021
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Jana Kaštanová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková