Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje – Bc. Juraj Ondrejka
Bc. Juraj Ondrejka
Master's thesis
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Online Marketing as a support channel in sales
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of online marketing and its relation to sales of a particular business subject. The practical part deals with describing the history and the current state of online marketing and defining the basic characteristics of this issue. The practical part of the diploma thesis analyzes the online marketing strategy of Kickresume company.Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou online marketingu a jeho vzťahom k predajom konkrétneho podnikateľského subjektu. Praktická časť sa venuje popisovaniu histórie a súčasného stavu online marketingu a vymedzeniu základných charakteristík tejto problematiky. Praktická časť diplomovej práce analyzuje online marketingovú stratégiu spoločnosti Kickresume.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tjg39/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2018
- Vedúci: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internet Marketing
Martina Polková -
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Jose Alberto Ramirez Neri