Andrea Dobšíková
Bachelor's thesis
Trvalá udržitelnost společnosti Coca-Cola
Sustainability of The Coca-Cola Company
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o trvale udržitelném podnikání společnosti Coca-Cola. Cílem práce je zanalyzovat aktivity společenské odpovědnosti a vybrané propagační materiály společnosti Coca-Cola, zjistit, jak se v čase mění trend udržitelné propagace. Teoretický rámec tvoří základní vhled do problematiky trvalé udržitelnosti, společenské odpovědnosti firem a "zeleného" marketingu. Praktická část představuje …moreAbstract:
This bachelor thesis discusses the sustainability of Coca-Cola. The aim of this paper is an analysis of corporate social responsibility activities and selected promotional merchandise materials of Coca-Cola to find out the trend of sustainable promotion changes over time. The theoretical framework provides a basic insight into the issues of sustainability, corporate social responsibility, and "green …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dobšíková, Andrea. Trvalá udržitelnost společnosti Coca-Cola. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická