Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu. – Bc. Veronika Pujmanová
Bc. Veronika Pujmanová
Bachelor's thesis
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je realizační plán fotografického workshopu jako produktu cestovního ruchu na základě preferencí potenciálních klientů. Teoreticko-metodologická část se zaměřuje na vymezení pojmů cestovního ruchu, fotografie a fotografických workshopů. Aplikační část je tvořena na základě zpracovaných dat ze sestaveného dotazníku a na návrhu celkové podoby kurzu. K vyhodnocení dotazníkového …moreAbstract:
The theme of the bachelor thesis is the realization plan of the photographic workshop as a product of tourism based on the preferences of potential customers. For a start, the first part of the bachelor thesis deals with defining the terms tourism, photography and photographic workshop from the theoretical and methodological point of view. Furthermore, the practical part is based on collected data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ypy75/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Zuzana Fořtová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PUJMANOVÁ, Veronika. \textit{Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2018. Available from: https://theses.cz/id/sl8pi7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková -
Mandloňové stezky jako produkt cestovního ruchu
Klára Pekárková