PRÁCE S TEXTEM VE VÝUCE ANGLICKÉHO JAZYKA NA PRVNÍM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY – Bc. Lenka MIARKOVÁ
Bc. Lenka MIARKOVÁ
Master's thesis
PRÁCE S TEXTEM VE VÝUCE ANGLICKÉHO JAZYKA NA PRVNÍM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Working with text in English language teaching at elementary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rozvojem čtenářství na prvním stupni základní školy. Cílem je prozkoumat, zda volba vhodných aktivit ve výuce cizího jazyka může vést k usnadnění porozumění čtenému a vytvoření čtenářských návyků, jež budou pro žáka podnětem pro další práci s textem. Studie se dále zaměřuje na význam sebehodnocení prostřednictvím hodnotícího portfolia, jež má být pro žáka ukazatelem, které …moreAbstract:
The thesis discusses the use of text as a means of developing reading comprehension in English lessons. The aim of this work is to demonstrate the influence of deliberate reading activities on the development of reading skills of younger school pupils. The theoretical part of the thesis with the issue of working with text and the process of reading in the English language for pupils of younger school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIARKOVÁ, Lenka. \textit{PRÁCE S TEXTEM VE VÝUCE ANGLICKÉHO JAZYKA NA PRVNÍM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/slakiq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIARKOVÁ, Lenka. PRÁCE S TEXTEM VE VÝUCE ANGLICKÉHO JAZYKA NA PRVNÍM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Čtenářské strategie a práce s textem jako základ pro rozvoj emocionální inteligence dětí
Barbora Šorsáková -
Čtenářská gramotnost z pohledu učitele základní školy
Kateřina VALENTOVÁ -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ