Online PR jako součást komunikace Pražských náplavek – Aneta Prozrová
Aneta Prozrová
Master's thesis
Online PR jako součást komunikace Pražských náplavek
Online PR as a part of the communication of the Prague riversides
Abstract:
Diplomová práce se zabývá online public relations, které je součástí komunikace Pražských náplavek, které jsou veřejným prostorem hlavního města Prahy. Cílem práce je analyzovat využití nástrojů online PR Pražských náplavek. V první části práce je vysvětlen pojem public relations a jeho začlenění v komunikační mixu. Dále jsou v této části představeny nástroje tradičního a online PR. Druhá část se zabývá …moreAbstract:
The thesis addresses to problematic of online public relations as a part of communication of the Prague riversides, which is the public space of the capital city of Prague. The aim of the thesis is to analyze the use of online PR tools used by the Prague riversides. The first part of the thesis explains the concept of public relations and its role in the communication mix. Furthermore, the tools of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/81851
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2021
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Kamila Matysová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81851
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Sociální úzkostnost, online sebe-otvírání a vliv percepce kontrolovatelnosti online komunikace u uživatelů Facebooku v období vynořující se dospělosti
Zuzana Očadlíková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Adolescents’ social interactions with online acquaintances
Vojtěch Mýlek -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová