PhDr. Pavel Mužík

Advanced ('rigorózní') thesis

Hudba v obchodním prostředí. Empirický přístup.

Anotácia:
Hudba v obchodním prostředí. Empirický přístup Rigorózní práce zkoumá hudbu v obchodním prostředí kombinací muzikologického, psychologického a marketingového přístupu. V úvodu autor nastiňuje podmínky, v kterých zkoumaný fenomén funguje, a objasňuje cíl, obsah a metodologii rigorózní práce. Teoretická část práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první autor shrnuje základní faktory, které se podílely …viac
Abstract:
In-store Music. An Empirical Approach The thesis deals with in-store music by means of compounded approaches of musicology, psychology, and marketing. The introduction sketches out the conditions in which the subject takes place, and lays out the main goal, the content, and the methodology of the thesis itself. The theoretic volume comprises four chapters. The first chapter outlines main factors that …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2006

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Advanced ('rigorózní řízení') programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Musicology

Práce na příbuzné téma

Všechny práce