Integrace nástrojů marketingového mixu a její vliv na úspěšnost prodejce – Bc. Regina Slapničková
Bc. Regina Slapničková
Master's thesis
Integrace nástrojů marketingového mixu a její vliv na úspěšnost prodejce
Marketing Mix Tools Integration and the Impact on Sales Achievements
Anotácia:
Tématem diplomové práce je integrace nástrojů marketingového mixu a jejich vliv na úspěšnost prodeje. První část diplomové práce je teoretická. Věnuje se základním pojmům z oblasti marketingu, soustředí se na nástroje marketingového mixu. Jeho úkolem je vyhledávání, akceptování a uspokojování potřeb zákazníka a dosažení cílů společnosti s ohledem na konkurenci. Praktická část obsahuje představení společnosti …viacAbstract:
The theme of the diploma thesis is the integration of marketing mix tools and their impact on sales achievements. The first part of the diploma thesis is theoretical and it deals with the basic terms related to the marketing. Especially, it is focused on the role of the marketing mix tools. Their objectives are identification, acceptance and meeting customers’ needs as well as achieving the company …viacKľúčové slová
Marketing marketingový mix kvalita analýza marketingová komunikace řízení vztahů se zákazníky zákazník zboží marketingové řízení cena distribuce. Marketing Marketing mix Quality Anlysis Marketing communikation Customer relationship management Customer goods Marketing management Price Distribution
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dpkwe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane