Nela Ambrozková
Bachelor's thesis
Komunikace Kulturního centra Lanškroun
Communication of Cultural Center Lanškroun
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje využíváním marketingu a marketingovým komunikacím v oblasti kultury. V teoretické části jsou vymezeny teoretické poznatky z oblasti marketingu kultury, marketingového mixu, komunikačního mixu a kulturních organizací. Praktická část se nejdříve zabývá základní charakteristikou Kulturního centra v Lanškrouně. Následně se praktická část věnuje zpracováním kvantitativnímu výzkumu …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of marketing and marketing communications in the field of culture. The theoretical part defines theoretical knowledge in the field of cultural marketing, marketing mix, communication mix and cultural organizations. The practical part deals with the basic characteristics of Kulturní centrum in Lanškroun. Subsequently the practical part is devoted to the processing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ambrozková, Nela. Komunikace Kulturního centra Lanškroun. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek -
Marketing kultury
Andrea Kodešová -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Marketingový plán vybraného produktu v oblasti kultury
Adéla BUBNOVÁ -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova