Nela Ambrozková

Bachelor's thesis

Komunikace Kulturního centra Lanškroun

Communication of Cultural Center Lanškroun
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje využíváním marketingu a marketingovým komunikacím v oblasti kultury. V teoretické části jsou vymezeny teoretické poznatky z oblasti marketingu kultury, marketingového mixu, komunikačního mixu a kulturních organizací. Praktická část se nejdříve zabývá základní charakteristikou Kulturního centra v Lanškrouně. Následně se praktická část věnuje zpracováním kvantitativnímu výzkumu …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of marketing and marketing communications in the field of culture. The theoretical part defines theoretical knowledge in the field of cultural marketing, marketing mix, communication mix and cultural organizations. The practical part deals with the basic characteristics of Kulturní centrum in Lanškroun. Subsequently the practical part is devoted to the processing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ambrozková, Nela. Komunikace Kulturního centra Lanškroun. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications