Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace – Bc. Michaela Ježková
Bc. Michaela Ježková
Master's thesis
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Viral Marketing - Estimation of Successful Realization
Anotácia:
Tato diplomová práce se primárně zabývá metodami virálního marketingu. V teoretické části se zabývá virálním marketingem jako takovým, rozebíra jeho možné varianty a konkrétní způsoby, jak virální marketing funguje a působí na potencionální zákazníky. V aplikační části tato diplomová práce nejprve rozebírá a posuzuje několik virálních kampaní. Dvě úspěšné a jednu neúspěšnou a pomocí metody analýzy …viacAbstract:
This thesis is primarily concerned with methods of viral marketing. The theoretical part deals with viral marketing as such, analyses its possible variants and particular ways how viral marketing operates and influences potential customers. The application part of this dissertation initially discusses and assesses several viral campaigns - two of them are successful and one unsuccessful. With the aid …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m85k8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing optikou teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Kristýna Macháčková -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing
Peter Lukáč -
Virální a guerillový marketing v kultuře
Martina Moudrá