Bc. Michaela Ježková

Diplomová práce

Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace

Viral Marketing - Estimation of Successful Realization
Anotace:
Tato diplomová práce se primárně zabývá metodami virálního marketingu. V teoretické části se zabývá virálním marketingem jako takovým, rozebíra jeho možné varianty a konkrétní způsoby, jak virální marketing funguje a působí na potencionální zákazníky. V aplikační části tato diplomová práce nejprve rozebírá a posuzuje několik virálních kampaní. Dvě úspěšné a jednu neúspěšnou a pomocí metody analýzy …více
Abstract:
This thesis is primarily concerned with methods of viral marketing. The theoretical part deals with viral marketing as such, analyses its possible variants and particular ways how viral marketing operates and influences potential customers. The application part of this dissertation initially discusses and assesses several viral campaigns - two of them are successful and one unsuccessful. With the aid …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace