Komparace komunikační strategie mezi dvěma velkými společnostmi – Bc. Martin Soldán
Bc. Martin Soldán
Diplomová práce
Komparace komunikační strategie mezi dvěma velkými společnostmi
Comparison of communication strategy between two large companies
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou komunikačních strategií dvou světových společností. V první části dochází k vymezení poznatků, které jsou nutné k pochopení problematiky. Druhá část diplomové práce analyzuje interní a externí prostředí daných společností. Výsledná data budou porovnány a následně bude pro dané společnosti navrženo možné vylepšení jejich komunikačních strategií.Abstract:
this diplome theses is about problems in communication strategies of two world companies. The first part defines the knowledge that is necessary to understand the problem. The second part of diploma theses analyzes the internal and external environment of the given companies. The resulting data will be compared and possible improvement of their communication will be proposed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bjzpk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Klička, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová