Komparace komunikační strategie mezi dvěma velkými společnostmi – Bc. Martin Soldán
Bc. Martin Soldán
Master's thesis
Komparace komunikační strategie mezi dvěma velkými společnostmi
Comparison of communication strategy between two large companies
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou komunikačních strategií dvou světových společností. V první části dochází k vymezení poznatků, které jsou nutné k pochopení problematiky. Druhá část diplomové práce analyzuje interní a externí prostředí daných společností. Výsledná data budou porovnány a následně bude pro dané společnosti navrženo možné vylepšení jejich komunikačních strategií.Abstract:
this diplome theses is about problems in communication strategies of two world companies. The first part defines the knowledge that is necessary to understand the problem. The second part of diploma theses analyzes the internal and external environment of the given companies. The resulting data will be compared and possible improvement of their communication will be proposed.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bjzpk/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Klička, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová