Ing. Petra Podařilová Havlíčková

Bakalářská práce

Integrovaná marketingová komunikace Ministerstva zemědělství

Integrated marketing communication of Ministry of Agriculture of the Czech republic
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje integrované marketingové komunikaci, kterou využívá Ministerstvo zemědělství pro prezentaci a přiblížení klíčových problematik široké veřejnosti. Práce se podrobněji věnuje jedné z nejkomplexnějších kampaní Ministerstva zemědělství, které v současné době probíhají, a to soutěži Regionální potravina. Práce analyzuje použité komunikační kanály, zabývá se slabými a silnými stránkami …více
Abstract:
The thesis aims with the integrated marketing communication which is used by Ministry of Agriculture of the Czech Republic for presentation and should approximate the key problems to the general public. The work analyze one of the most komplex campaigns of the Ministry of Agriculture of the Czech Republic, which is currently underway, and regional food competition. This study analyzes used communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Mgr. Evžen Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní