Integrovaná marketingová komunikace Ministerstva zemědělství – Ing. Petra Podařilová Havlíčková
Ing. Petra Podařilová Havlíčková
Bakalářská práce
Integrovaná marketingová komunikace Ministerstva zemědělství
Integrated marketing communication of Ministry of Agriculture of the Czech republic
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje integrované marketingové komunikaci, kterou využívá Ministerstvo zemědělství pro prezentaci a přiblížení klíčových problematik široké veřejnosti. Práce se podrobněji věnuje jedné z nejkomplexnějších kampaní Ministerstva zemědělství, které v současné době probíhají, a to soutěži Regionální potravina. Práce analyzuje použité komunikační kanály, zabývá se slabými a silnými stránkami …víceAbstract:
The thesis aims with the integrated marketing communication which is used by Ministry of Agriculture of the Czech Republic for presentation and should approximate the key problems to the general public. The work analyze one of the most komplex campaigns of the Ministry of Agriculture of the Czech Republic, which is currently underway, and regional food competition. This study analyzes used communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/syyod/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček