Projevy a důsledky poruch chování u žáků základních škol – Bc. Daniel Pokorný
Bc. Daniel Pokorný
Master's thesis
Projevy a důsledky poruch chování u žáků základních škol
Manifestations and consequences of behavior disorders at primary school pupils
Abstract:
V diplomové práci se zabývám problémy odborné, školské i rodičovské veřejnosti, které se v posledních několika letech v České republice dostaly, v souvislosti s dětmi a žáky s poruchami chování a emocí, do popředí zájmu. Dochází k zásadním koncepčním změnám strategií v přístupu jak k žákům se sociálním znevýhodněním, tak i k žákům v riziku poruch chování, nebo žáků a dětí s rozvinutou poruchou emocí …moreAbstract:
In this disseration I deal with the issues of expert, school and parental public, which came to forth in the Czech Republic in the last few years, in connection with kids and pupils with behavioral and emotional disorders. There are fundamental conceptual changes of strategies in attitude to pupils with social disadvantage as well as to pupils in risk of behaviour disorders or to pupils and kids with …moreKeywords
Porucha chování dítě v riziku vzdělávací proces specifické potřeby žák s problémy v chování edukační strategie specifické poruchy učení vrstevnické vztahy Conduct Disorder At – risk Child Education Process Specific Features Pupil with Behavioural Difficulties Educational Strategies Specific Disabilities Learning Peer Relationships
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dnmt9/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Blended learning ve výuce žáků s SPU
Robin Horák -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Využití videozáznamů ve výuce chemického názvosloví anorganických sloučenin s přihlédnutím k potřebám žáků s dyslexií
Lucie Měcháčková -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Specifika problémů v chování jedinců v Dětském domově
Renata Holcová -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Dítě s problémy v chování v předškolním vzdělávání
Adéla BERBROVÁ -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
Eliška Matoulková