Projevy a důsledky poruch chování u žáků základních škol – Bc. Daniel Pokorný
Bc. Daniel Pokorný
Diplomová práce
Projevy a důsledky poruch chování u žáků základních škol
Manifestations and consequences of behavior disorders at primary school pupils
Anotace:
V diplomové práci se zabývám problémy odborné, školské i rodičovské veřejnosti, které se v posledních několika letech v České republice dostaly, v souvislosti s dětmi a žáky s poruchami chování a emocí, do popředí zájmu. Dochází k zásadním koncepčním změnám strategií v přístupu jak k žákům se sociálním znevýhodněním, tak i k žákům v riziku poruch chování, nebo žáků a dětí s rozvinutou poruchou emocí …víceAbstract:
In this disseration I deal with the issues of expert, school and parental public, which came to forth in the Czech Republic in the last few years, in connection with kids and pupils with behavioral and emotional disorders. There are fundamental conceptual changes of strategies in attitude to pupils with social disadvantage as well as to pupils in risk of behaviour disorders or to pupils and kids with …víceKlíčová slova
Porucha chování dítě v riziku vzdělávací proces specifické potřeby žák s problémy v chování edukační strategie specifické poruchy učení vrstevnické vztahy Conduct Disorder At – risk Child Education Process Specific Features Pupil with Behavioural Difficulties Educational Strategies Specific Disabilities Learning Peer Relationships
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dnmt9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Blended learning ve výuce žáků s SPU
Robin Horák -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Využití videozáznamů ve výuce chemického názvosloví anorganických sloučenin s přihlédnutím k potřebám žáků s dyslexií
Lucie Měcháčková -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Specifika problémů v chování jedinců v Dětském domově
Renata Holcová -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Dítě s problémy v chování v předškolním vzdělávání
Adéla BERBROVÁ -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
Eliška Matoulková