Moderní informační nástroje v oblasti marketingu a řízení vztahu se zákazníky – František Lorenc
František Lorenc
Diplomová práce
Moderní informační nástroje v oblasti marketingu a řízení vztahu se zákazníky
Modern information tools in Marketing and Customer Relationship Management
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá moderními informačními nástroji v oblasti marketingu a řízení vztahů se zákazníky středně velké inženýrsko-dodavatelské společnosti. Obsahem teoretické části je základní definice marketingu, popis tržního prostředí business-to-business, chování organizací, internetového marketingu, teorie situační analýzy a charakteristika řízení vztahů se zákazníky.Aplikační část je …víceAbstract:
This diploma thesis deals with modern information tools in Marketing and Customer Relationship Management middle-sized enterprise. The theoretical part contains basics definition of Marketing, describes business-to-business market, behavior of organizations, internet marketing, theory of situational analysis and characterization of Customer Relationship Management.The application part of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4622
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: Petr Merhout
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LORENC, František. \textit{Moderní informační nástroje v oblasti marketingu a řízení vztahu se zákazníky}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/sr793z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Název
Vložil
Vloženo
Práva