Kupní rozhodovací proces při nákupu mobilního telefonu – Michaela Kubíková
Michaela Kubíková
Master's thesis
Kupní rozhodovací proces při nákupu mobilního telefonu
Purchasing decision-making process during a mobile phone buying
Abstract:
Cílem mé práce bylo charakterizovat užívání mobilních telefonů a jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu při nákupu mobilního telefonu na českém trhu a na základě toho formulovat marketingová doporučení pro výrobce těchto přístrojů. Také jsem potvrdila či vyvrátila vyřčené hypotézy. Použila jsem informace získané sekundárním výzkumem a metodou dotazníkového šetření a výsledky jsem zaznamenala …moreAbstract:
The goal of my thesis was to characterize using of mobile phones and particular phases of purchasing decision-making process during a mobile phone buying in the czech market and pursuant to this define some marketing recommendations for producers of these devices. I have also verified or defeated hypotheses defined by me. I have used the information gained by secondary research and method of questioning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26614
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Jan Koudelka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26614
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Rozhodovací proces studentů při výběru vysoké školy
Simona Luteránová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ