Bc. Veronika CIHLOVÁ
Master's thesis
Oslovování ve výukovém dialogu
Addressing in teaching dialogue
Abstract:
Diplomová práce pojednává o oslovování, komunikaci a dialogu ve výuce. Práce je tvořena dvěma částmi ? teoretickou a praktickou. Tyto části jsou dále děleny na kapitoly a podkapitoly. Teoretická část se zabývá oslovováním a výukou. Jsou zde také kapitoly na zaměřené na komunikaci, dialog a osobnost učitele. Dále se zaměřuje také na pedagogickou komunikaci a otázky. Zmíněny jsou také pravidla pedagogické …moreAbstract:
The thesis discusses the addressing, communication and dialogue in teaching. It consists of two parts-one is theoretical and the other is practical. Each part is divided into sections and subsections. The theoretical part deals with addressing and teaching. In this part there are also sections about communication, dialogue and personality of a teacher as well as pedagogical communication and questions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2014
Accessible from:: 4. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Miriam Prokešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CIHLOVÁ, Veronika. Oslovování ve výukovém dialogu. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / český jazyk - občanská výchova
Theses on a related topic
-
Dialog a možnosti jeho rozvíjení u žáků 2. stupně základních škol
Gabriela URBÁNKOVÁ -
Výukový dialog a jeho specifika na základní škole praktické
Pavla Mlčáková -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová